Friday, March 25, 2011

capital A :'(



wee, kau kata syg aku lahh bagai! then kau mintak couple kat aku , kay aku accept sbb aku pecaye kau. aku ingat kau ikhlas dgn aku, kau kata syg aku sume kan . tibe2 kau dah buat relationship dgn ex kau balek! kalu ye pun kau nak kat dea, cakap lah kat aku , then lepaskan aku. aku dah penat wee kena tipu dgn laki. skrg kau pulak nak tipu aku ? haihh ckop2 lah syg. aku tak sanggup dah wee. kalu kau muncul dlm hidup aku sbb nak hancurkan hidup aku, better tak payah kay. tlg pegi jaoh dalam hidup aku, tuh jee yg aku mintak. Thanks for everthing. grr aku sayang kau tahu tak! nape buat aku macamni. huh :'( hmm biarlahh. dea dah buat kputusan dah taknak tengok muka aku, taknak jumpe aku, taknak text aku, taknak col aku. semua lahh. yeahh up to you lahh. i ikot you jahh. btw takecare yourself. ingat! iloveyou one two three four aww  Capital A :'(

No comments:

Post a Comment